Khamis, 21 November 2013

Mohon Maaf

Mohon Maaf kepada pembaca blog Mencari Kasihnya

Salam dan mohon kemaafan kepada pembaca blog ini kerana saya sudah tidak mengupdate tulisan (sebenarnya SEMUA TULISAN ITU BUKAN TULISAN  SAYA dan BUKAN SAYA PUNYA, saya hanya menjadi pengutip dan menerbit semula dan mempersembahan dengan gaya lebih menarik sebagai koleksi peribadi. SELAMA hampir 2 tahun pengembaraan di alam siber)

Di sini saya ingin MEMOHON MAAF KEPADA PENULIS ASAL tajuk2 yang postingkan disini. MOHON MAAF SEKALI LAGI SAYA SUDAH TIDAK INGAT SUMBER BLOG / WORDPRESS DAN WEB yang saya ambil. Maafkan saya.  Menurut  etika penulisan sepatutnya saya menulis sumber rujukan yang saya ambil. Maaf semoga Tuhan memaafkan saya atas segala kesilapan saya.

Tujuan utama blog ini saya bangunkan  adalah sebagai bahan rujukan peribadi, tak lebih dari itu dan tak sangka pula ramai yang berkunjung kesini.

Terima kasih atas kunjungan semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan